Wednesday, May 27, 2009

Saja Menduga

Sapa kenal????????

22 comments:

rozal said...

aiik.. takde sape kenal ke???

kole said...

aku rasa aku tau.mak dia ni dulu budak convent ipoh

Anonymous said...

raja mazian kot

rozal said...

raja mazian tue sape???

Cik Jatt said...

baby yg didukung tu.. anak raja nazrin ... yg mendukung tu... badge kite kerr???

Cik Jatt said...

tapi confirm bukan raja mazian... raja mazian x pakai tudung cam tu....

raja mazian - ketua librarian masa kita Form one.. dia dulu keje TV3

rozal said...

cik jatt jugak yg teror.... yg mendukong tue maknye le.

BANGAU said...

Rozal, aku agak ni Nora. Betul ke?

Anonymous said...

'rozal said...
cik jatt jugak yg teror.... yg mendukong tue maknye le'
..hampeh....:P

rozal said...

nora mana la plak bangau??? norahizayatun ke???

kole said...

yang tu zara la bini nazrin.betul la aku cakap dulu dia sekolah convent ipoh satu batch ngan kawan aku.kalau tak silap anak dia nama azlan

rozal said...

panggil zara ngan nazrin je.... sepupu engko ke??

kole said...

biasa la raja berjiwa rakyat

Cik Jatt said...

correction... itu bukan wife raja nazrin...

yg mendukung tu bukan mak dia... aku ade gambar ni....

ko ni silap fakta le rozal

nizam said...

nyu, tu ex awek aku la

rozal said...

bini die la cik jatt... gambo tue sengaja aku dompotkan, nak trick kome... nanti aku uploadkan gambo dia

rozal said...

mungkang... engko memang le semua org engko cakap ex awek engko.

ex awek aku pun engko cakap ex awek engko... kih kih kih

Cik Jatt said...

ye ke.. patutle lain macam jee... by the way.. dompot tu ape?.. idakle teman belajo masa sekolah dulu...

rozal said...

dompot = plum = gempal skit = berisi

ce cuba engko compare ngan gambar kat atas.

Anonymous said...

sape pulak si anony kat atas ni???ni semua nak nyusahkan aku le ni...
kole....anony atas ni bukan aku tau....

Anonymous said...

aku tak minat nak komen psl gambor ni...bini orang dia ni...bnyk benda lain aku boleh citer...tak menarik minat aku langsung...kat aku nampak biasa je dia ni...

rozal said...

cerita lain??? cerita la cerita la