Tuesday, May 5, 2009

refresh







22 comments:

kole said...

nyu gambo ni kan aku dah publish awal2 dulu

rozal said...

kan tajuk dia refresh... bila di fresh kan baru le sedap. contohnya fresh orange dengan oren bancuh, mana sedap?

Cik Jatt said...

sedap oren bancuh... he he....

kole said...

oren free la sedap

doey said...

huhuhu sadis tengok gambo sendiri. tuan kole , agak-agak boleh superimpose sket gambo teman tu. dari lehior sampe ke ateh

kole said...

takut la doey nak superimpose gambo org ni.takut kena saman nanti

rozal said...

doey...kamu jgn suruh kole superimpose dari lehior ke ateh nanti dia tukor lehior ke bawah susah plak... saje je cakap takut tue

rozal said...

doey... kamu nie sebenornye kat mane?? jalan duta ke?

Anonymous said...

doey...ko sape hah???bagi detail skett...

ainun said...

doey..hang jgn dok layan si anonymous tu..dia pun tak nak dikenali kan..

rozal said...

betui tue doey cakap ainon... nanti silap cakap si anony nie tau kutuk aje.

ainon.. engko dah abih bedah siasat kuman influanza A ke? padan lama tak besuara.

Anonymous said...

aku pulak yg kena...aku dok tanya jer...aku ni si anony yg dulu tu la...nyu..ko pun lebih dah skrg ni...baru jumpa itu hari...

Anonymous said...

aku pulak yg kena...aku dok tanya jer...aku ni si anony yg dulu tu la...nyu..ko pun lebih dah skrg ni...baru jumpa itu hari...

kole said...

aku sokong yg lelain gak.si anony tak kenal doey sape?ha...ha...

rozal said...

laaa engko ke anony... hampeh betui la... 3 hari aku kena bebel dengan org rumah sebab projek kita hari tue.

rozal said...

sebenonya kole... masa kat sintok dulu baru aku pangge doey. sebelum tue aku pun tak tau plak yang kome dah panggil doey... sahabat-sahabat 5SP dulu rasenya tak peronah tau pun.

Anonymous said...

ko ni nyu...ko takde projek apa2 pun org rumah tetap bebel kat ko...minggu ni amacam...jadik???

doey said...

Nyu.. ha ah aku kat jalan duta. meh la datang.

Anonymous said...

woiitt doey ...ko sape hah???habaq mai sikit...

Anonymous said...

woiitt doey ...ko sape hah???habaq mai sikit...

kole said...

biarkan si anony dalam dilemma.jgn bagitau sape doey ni.ha..ha.. padan muka kau anony

adz said...

anony..kalo ko nak tau sape doey, ko kena tuko nama ko dulu...bior semua org tau ko tu sape....