Tuesday, May 12, 2009

Getting HIGH

Dari kiri....samad, rizlan promo, yusri marat, azimin , zul,hamdan, hairi, shamsul silu, jasni, brother saiful....
Ini adalah gambar kegemaran teman yang paling teman suka sekali. Dah lama teman simpan gambar ini untuk ditunjukkan kepada sahabat-sahabat sambil mengeluarkan kutukan-kutukan yang teman percaya sahabat-sahabat tak pernah ambik hati. Betapa shahdu nya sahabat-sahabat kita nie menghayati nyanyian yang teman dah lupa lagu yang dema nyanyikan. (udah nampak macam high plak).

Pada malam persidangan tempoh hari pun ada sahabat yang telah lupa bahawa kita pernah ada seorang sahabat yang bernama Jasni. Rasenya dalam gambar kat atas ada gambar beliau.

p.s: anony,,, engkokan kaki kutuk.. engko kutuk la

14 comments:

kole said...

tak boleh nak komen lagi..aku kena gelak puas2 dulu.ha..ha..ha..

Anonymous said...

mamat ujung tu apahal lak tu....

kole said...

aku dah call mamat ujung tu.dia kata dia rock.tu yg camtu kot

RR said...

Fuhhh... ini ala2 malaysian idol. Semua cuba nak tarik perhatian judges. hahahahhahaaaaa.....

Anonymous said...

diorg tengah nyanyi lagu MKNUJU PUNCAK la tu...kalau dalam AF ni aku tetap akan afundi mamat ujong tu...staiiloo...(afundi keluar)

Anonymous said...

masa kecik2 dulu...aku ingatkan mamat ujong ni ada penyakit...ada time dia jadi tak betulll...eh..ehh..bro..perasan tak ? hamdan ayoeb pun ada..samad lalat pun ada...silu peniaga sayuran hidroponik pun ada....wa...meriah la mlm tu...

anna said...

mintak maaf lah nak tanya, silu tu sapa? kelas mana dulu?

Anonymous said...

elly...aku bgtau ko silu tu saperrr...tapi janji ngan aku ko bgtau aku dulu si doel tu sape ...ok...(kene cepat ni sblm tuan admin terbaca lalu mencantas)....ok tak????

anna said...

anony, tuan admin boleh bagitau sapa silu, rozal pun bleh bagitau sapa silu, silu pun boleh bagitau sapa silu tapi bab sapa doey, elly takkan berpaling tadah pada deme... kenalkan diri dulu.. he he

admin said...

ha.ha.. sorry le anony.silu tu samsul anuar kelas 5 ss

Anonymous said...

haa...haaa...haaa....aku ingatkan tuan admin tak perasan tadi...takpe aku tetap mencoba...(jagaa ko elly...)

ss rulez said...

mak anony:hei anony jgn asyik makan jajan tau, tak berkhasiat..

anony: habes tu nak makan aper??

mak anony: makan le sayur-sayuran ker..

anony: sayur aper?

mak anony: sayur silu..muahahahaha uweekkk tak gamak!

rozal said...

apa pulak le ss rules nih???

anna said...

tq tuan admin but still x leh recall camne rupe silu, sorry la silu..