Tuesday, March 31, 2009



Ganjaran berupa melancong dan membeli-belah disebuah pusat pelancongan terkenal di Malaysia akan diberi kepada sesiapa yang berjaya meneka siapakah orangnya gambar yang diatas.(perbelanjaan ditanggung sendiri)

Diberitakan pernah menganggotai sebuah kumpulan rock tanahair yang agak terkenal suatu ketika dahulu.Dari sumber pihak interpol beliau sekarang sedang bersembunyi di sempadan utara tanah air dan menyamar dengan pelbagai identiti.Beliau juga telah dikesan di beberapa buah negara asing beberapa tahun dahulu.

Tetapi untuk makluman semua beliau tidaklah merbahaya kepada orang dewasa mahupun kanak-kanak.Cuma wajah beliau yang ganas boleh membuatkan orang yang melihatnya sesak nafas.Jadi sebagai amaran dinasihatkan kepada semua agar jangan menatap wajah beliau melebihi 5 saat sekurang-kurangnya.Jika anda menghadapi kejadian sesak nafas pihak kami tidak akan bertanggungjawab.Sekian

21 comments:

♥♥♥♥♥ Jennifer™® ♥♥♥♥♥ said...

your blog is feel good......

Anonymous said...

sekilas ikan di air sudah ku tahu jantan betinanya...sebijik macam pelakon APOCALYPTO..berdasarkan bahagian dada suspek yang telah dikaburkan, aku agak suspek berasal dari beleh2 utara semenanjung..check not balances.
spek itam beli kat komtar, penang..bukan penyanyi rock tapi suka nyanyi lagu awie..RATUKU..
komen dari aku: muka tak cukup ganas..aku penah tengok muka suspek ni dlm majalah hiburan sedikit masa dulu...dlm ruangan Kembang Setaman...kelolaan mama juwie.

rozal said...

ganeh-ganeh.... elly!!!! engko tak takut ke kalo jumpa mamat nie tengah jalan. nie kawan kita gak nie

BANGAU said...

sapa tak kenai dia ni.. ex seaman.

matjan said...

aku tau.... tapi kalau gambar dia tak pakai baju..(takat pusat je)..aku lagi cam

wizard said...

La..mamat mana lak ni..

kole said...

wizard sapa lak ni?ni gambo kawan kita ni.kalau tak kenal nanti aku suruh dia pukui kang

wizard said...

Gua tengok mamat ni macam dugong jer..

rozal said...

wizard of ozz

adz said...

ganeh giler...kalo banding ngan dolu2 le....

wizard mane lak ni???

Anonymous said...

mak oi, ganeh gila ropenye yop, pulau lagenda takde tukang gunting ke? Nanti aku pesan Amer Puyuh singgah bwk gunting hikmat dia dulu. Eh, ni 1st time aku bg komen kat sini, selalunya baca je, sambil gelak sorg2 dgn komen korg. Aku rasa ramai yg mcm aku, malas nak tulih tp layan dlm diam. Aummm..

WIZARD said...

Bunyi "Aummm" tu macam kenal jer..Tuan Oli ke tu?

Cik Jatt said...

ni "anony" yg ke brape dh ni... tak best arr cam ni.. kasik nama la... kan kole, kan rozal.. kan adz...

WIZARD said...

Ni semua species Pemalu ni..

Anonymous said...

ye la citt jatt. ntah berapa ramai anony dah ada kat dlm blog ni..tapi aku lain..aku anony laser berdarah...huaaaa...huaa..aku ada imuniti dari nyu...aku sendiri pun dah tak tau mana satu komen aku...selain dari aku tolong letak nama...

admin said...

lantak koranglah nak letak nama apapun.pihak admin tak larat nak layan.tapi kalau ada komen yang terlalu sensitif dan mengancam keselamatan pihak admin tak teragak-agak mendelete komen tersebut

Anonymous said...

tuan admin...mana boleh gitu???asalah ni kat aku ni...semua tak letak nama..semua pakai anony..ape??takde nama lain ke depa nak letak..anony tu aku je tau..kan aku dah trademark sbg anony laser berdarah...takde identiti betoi diorg ni...kepada semua...TADAAA....si anony dah kembali...

dik nun (nama glamer masa blm kahwin) said...

kpd semua anonymous yg budiman..
tak bangga ke dgn nama sendiri?

Anonymous said...

anony (nama glamer aku sblm kawin...)said...sukati ko la dik nunnn..

rozal said...

makcik nun(nama glamer lepeh kawin) nie ainun ke???

dik nun said...

pandai ko nyu