Tuesday, March 10, 2009

Gambar Klasik

Kat atas nie teman ada sekeping gambar klasik sumbangan ehsan daripada sahabat kita Ainun. Teman tengok gambar nie memang klasik sebab :-
1. Background rumah tue memang klasik. Mana ada tangga romah macam tue lagi sekarang nie...
2. Masing-masing nampak macam bujang lagi... sebab masing-masing masih slim.
3. Ada gambo pak saudara dengan anak saudara( Cikgu Shabudin Dan MSBHY).
4. Encik Hairi mengenangkan kita kepada kisah keperwiraan Kanang Anak Langkau melalui persembahan rambutnya.

Teman ada 2 persoalan dan diharapkan ada sahabat-sahabat memberi ulasan di ruangan komen:

1. Di mana dan event apa nie?
2. 3 dari 7 wanita (yang baju merah, sorang depan azlina dan sorang depan hairi) ??????


p/s tq bebanyak ainun

5 comments:

Anonymous said...

rasanye gambo ni lepeh kita org g kenduri kahwin hanisurya ahmad..yg baju merah tu cikgu fizik,siti sabariah,dpn azlina hashim..azizah omar aka Nyah dan dpn hairi tu yusnita yusuf

Anonymous said...

nyu aku rasa syuk ngan cikgu sabudin sepupu la bukan anak sedara.syuk tlg confirm

rozal said...

cikgu siti sabariah nie yg cikgu suhaimi dulu ke?

Raye cina 2 tahun lepeh aku ade melawat azizah omar(org sauk) di rumahnya di kuantan. Tapi mase tue tak teringat le plak nak ambik gambo. Lain benor dah rupenya. Mase tue kalo tak silap udah 3 anaknye. Skarang tak tau le tambah ke idak. Org lelaki dia selalu le aku jumpa bila aku ke kuantan atau dia ke kolompo.

Anonymous said...

yup! betul kole..kurang betul rozal

BANGAU said...

Korang ada no contact cikgu Siti sabariah tak ? kalau ada pass kat aku.