Friday, March 13, 2009

The Dash


Ini ada satu video yang aku dapat masa attend satu training yang rasanya ada significant dengan kehidupan kita setiap hari. Setiap yang hidup pasti menemui ajal. Namun bagaimanakah impak yang kita tinggalkan kepada setiap insan yang kita kenal sepanjang kehidupan kita. Bagaimana kita hendak diingati sebagai seorang sahabat, anak, isteri, suami, ibu, ayah dan lain lain hubungan kita dengan insan lain sepanjang pergaulan kita. Ada yang terluka tapi sempatkah kita memohon maaf.......... Mengambil kesempatan ini nak mintak maap pada semua sahabat jika ada kesilapan terkasar bahasa sepanjang pergaulan kita....

7 comments:

Anonymous said...

aku dah lama maafkan semua kekawan.takde simpan dendam punya cuma simpan kenangan jer.mintak mahap sume

Anonymous said...

ntah la...seingat aku tak sesape pun yg nyakitkan ati aku mase kat bainun dulu...apa2 pun aku tak tau le pulak kalau2 aku yg nyakitkan ati korang.....mintak ampun bebanyak.....

rozal said...

nie ape ke hee nya masing-masing mintak maap nie??? jangan le woi serio aku...

rozal said...

kole!!! bila aku post komen dah ade gambo... engko boleh buat ke??? nie aku nak belagak dengan engko ni.

kole said...

ala nyu setakat gambo kamu tak de nya teman heran

kole said...

ni gambo aku nyu heh...heh...

rozal said...

blah le kole... tue mesti engko suruh org lain buatkan.... engko mana reti