Monday, February 16, 2009

SSW Shuhaimi Bin Shaharin

Pada tarikh yg sama SSW Matjan , teman telah mengadakan satu lagi SSW. SSW Suhaimi nie amatlah bermakna pada teman kerana kali terakhir berjumpa dengan beliau adalah pada April 1991(18 years ago). Dan aku rase ramai diantara kita pun tak pernah jumpa saudara nie.

Sahabat kita nie duduk kat Bandar Perdana Sg. Petani. Matjan yang bawak aku ke sana. Jalannye punye le berputor-putor siap lalu bawah highway plus lagi. Sahabat suku( skang dah tak suku tapi full) kita nie dah masuk kategori Bantamweight (biase le yop hati udah senang memanjang). Keroje kat EPF Seberang perai and berulang hari-hari.


Buat mase ni family depa ada 5 orang...anak 2 pompuan n sorang lelaki. Yang lelaki nie rambut panjang (....rock,rock,rock ekamatra)

Nama org pompuan - Rosemaliza Bt Ismail
Anak 1 - Sarah Emily (11 tahun)
Anak 2 - Syarmin Elise (8 tahun)
Anak 3 - Shamel Elham (2 tahun)

Yang besor sekali nie bila uncle-uncle datang teruih naik ke ateh(biase le yop udah besor , dah jadi anak dara). No 2 sporting skit nak tangkap gambo pun boleh... shumi , engko cakap kat anak engko Elise, birthday dia same tarikh dengan Fatin anak Matjan no. 2. Esok-esok buleh buat makan-makan birthday sama-sama.
Rasenye itu lah yang boleh aku cerite kan pasal SSW kawan kita kat Sg. Petani nie. sembang-gelak-sembang-gelak-sembang-gelak.. azan maghrib pun bebunyi... kuat plak tue...ghopenya pintu surau mengadap pintu rumah... padan le sejuk aje rumah engko ye Shumi...

8 comments:

Anonymous said...

yang ni bukan anak yg tembam tapi bapaknya .....janji hati senang

p/s nyu tak jumpa gambo yg hensem lagi ke?atau takde gambo yg hensem kah..kah..kahhh

Anonymous said...

aku ingat husband aku je yg xxl rupanya ko pun jugak..aku tak leh nak chat kat sembang corner..INTAN dah blog..aku kursus 4 hari,16-19/2 ada sapa2 kat area UM tak??

Anonymous said...

Mak datuk...shumi apa dah jadi dengan ko ni.ko makan tebu banyak sangat ke?

rozal said...

tula aku bubuh gambo shumi n matjan baru nampak perbezaan, kalo ngan aku sama la plak.

Anonymous said...

bagus jugak ko punya idea tu Nyu, kalau ko bergambo dengan dia pasti tak nampak perubahan.pasti nampak macam masa tahun 1986 je.gigi pun sama je sukunya...hehheee

Anonymous said...

Nampaknya aku sajalah yg kekal mcm dulu ....

Anonymous said...

ada jugak yg berubah matjan.dulu tak terer add math tapi skrg celah giginya.kalau ada budak ponteng kelas hang jgn marah dia tau...he..he..he..

Anonymous said...

haiii...suku...suku....umang aiii...mengembang dah ko mi...