Wednesday, February 18, 2009

Latest Ainun And Anak-Anak


Assalamualaikum... Ini gambar terbaru Ainun sahabat kite. kome tengok ade gaye macam mak datin duduk dalam limo kat belakang tak????? gurau ye ainon yek... ke memang duduk dalam limo, kalo betul, confirmkan le pada kite semua sebab nampak macam pintu Lexus 300 je. Yang dia dukong tue anak yang kecik sekalikan baru umur 10 bulan. Sahabat kite nie duduk Segambut, dekat area bekas tol jalan kuching yg dah dibukak dulu tue, tepi-tepi tu la .. Lepas nie la, kalau sesiapa tersesat di Segambut boleh berhubung dengan sahabat kita nie untuk secawan dua kopi Radix. Kerja kat IRS( gomen nie yop- health + research industry nie) . Kalo nak tau IRS tue ape kome tanye le Ainon sendiri, teman telupa la.
Ini gambar anak-anak Ainon. Yang sulong yang perempuan tue (Atilia Batrisya-7 tahun), yang nampak macam nak terjah aje tue yang second (Aliff Haiqal-6 tahun), biase la yang laki mesti nampak ganas skit. Yang lelaki nie masa open house raya kat rumah teman dulu pun memang dah nampat ligat....Yang kecil sekali gambar kat bawah tue(Aliff Danish-10 bulan).

Anyway, gambar husband dia (Izrul Hisyam) masih belum dapat dipublishkan. Nanti bila-bila ada sahabat buat SSW ke Segambut , kita akan publishkan. Ini hanya information untuk sahabat yang telah terputus hubungan. Kalo nak no telefon mak datin nie, call saya atau matku.

- TQ to Ainun atas ehsan gambar ini-

8 comments:

Anonymous said...

tq bebyk NYU..mak datin,ko bior betui..mudah2an,aku bukan kat IRS la(IRS????)..HBKL dan gombo husband aku tunggu dia turn ke XL/L..la ni dok tgh ligat kat fitness centre..baru 2X trainng..
so,sabo dulu..kekawan t`lalu-lalg sgbt meh singgah rumah..kopi RADIX tak de,teh ada..boleh kot?

Anonymous said...

aku rasa masa ainun kawin aku ada pegi.masa tu on the way aku nak pi t.intan.budak lain takde rasanya.aku main terjah jer ingat2 lupa rumahnya.penah sampai skali jer.nasib baik betoi.

rozal said...

kampung engko kat batak rabik kan ainon??

Anonymous said...

bukan la nyu kampong ainun kat cenderong balai daa.

Anonymous said...

betoi la kole cakap tu Nyu..dan mmg ko sorang je yg dtg memeriahkan majlis aku tu..tq byk2 pasai kereta apa..aku tak mampu lagi nak pakai keta beso2 la Nyu..
10th lagi kot..masa ni pakai la waja tu dulu

Anonymous said...

ainun ko kawin tahun berapa? kenapa aku tak pegi? musykil aku.tapi memang aku tak pegi.ye ke?

Anonymous said...

aku kahwin 2001..dan mmg ko tak dtg
(matku)..kole dgn dr.halimah kite je yg dtg..kat kl belah laki aku pun cuma oli je dtg

rozal said...

tahun 2001 masa duduk gombak, aku hari hari lalu jln depan rumah engko tue ainon... pasal ape tak nampak khemah org kenduri pun, kalu tak confirm aku singgah...