Wednesday, February 25, 2009

Anak-anak Didik Cikgu Rosnah

Ini adalah bekas anak-anak didik Cikgu Rosnah seorang guru prinsip perakaunan di sekolah SMRPB semasa tahun 89-90. Pelajar-pelajar ini belajar di kelas Sains Perdagangan. Semasa tahun tersebut, kelas sains perdagangan hanya mempunyai 6 org wanita sahaja dah selebihnya diwakili oleh kaum lelaki yang mempunyai bilangan 16 orang. Teman tak tau le apa perasaan kaum wanita ini semasa itu (tapi melalui pemerhatian mereka ini dilihat sebagai bersahaja sahaja tanpa ada perasaan didiskriminasi - terutamanya sahabat yang bernama Salmi Manja).



Waktu foto ini dirakamkan adalah semasa sesi prep malam yang hanya dikhaskan untuk belajar tetapi lebih kepada sesi bersembang(pakai kain pelikat je tue yop ha ha ha).

p/s

- Jo!! tengoklah betapa kurusnya engko berbanding sekarang ha ha ha...
- Maaf takde gambar wanita sebab kome semua takut nak dekat dengan kami.

5 comments:

Anonymous said...

aku ingat lagi waktu tu kita pakat posing ala-ala maknyah.. au....tak kuasa you

rozal said...

ooooo....tu le sebabnya masing-masing dok letak jari kat dagu tue hahahaha...... gaya engko matjan paling auww sekali

rozal said...

aku sebenornye, rindu kat jambul hairol free thinker nie... mana nak cari nombor contact dia haa? ade sesiapa yang tau tak.

Anonymous said...

hairol ada kat ipoh setau aku.dulu aku penah jumpa skali.

rahim said...

antara gambar kenangan kita yg aku paling gelak bila tengok,tapi apasal si fetty tu dok jauh sangat ha, rasa2 masa tu dia malu kot no,
penyu paling cum