Wednesday, February 11, 2009

SSW Mohd Irzan Bin Md Nasir

Baru-baru nie saye ada tugasan di Sg Petani. Jadi untuk kesempatan ini saye telah mengadakan satu sesi SSW dengan sahabat kita nie. Rumah Matjan nie kat taman Kelisa Ria Sg Petani( entah aku pun confuse kat belah mana tapi kat area hospital Sg Petani yang baru). Yang aku tau dia datang ambik aku. Kalo sesiapa nak full address die contact le teman.



Sahabat kita nie mengajor ropenye (cikgu add math lagi ha ha ha) Orang pompuan dia pun mengajor juga. Anak ada 3 orang- 2 lelaki sorang pompuan.

Nama org pompuan - Jamilah Bt Harun
Anak 1 - Muhammad Afiq Aiman (9 tahun)
Anak 2 - Nur Fatin Nabilah (8 tahun)
Anak 3 - Mohamad Danish Aiman (6 tahun)


nie ha gambo family deme....


Yang syoknye aku bersembang dengan anak lelaki sulong Matjan. Biase la pelet utara pekat tapi syok dengo. Petah budak nie, sembang macam orang tua, siap tanye gaji aku berapa lepeh tue die ulas. Yang aku tak tahan nak gelak nye... dia bersungguh-sungguh suruh bapak die tukar nama dia jadi Takiyudin sebab nama dia Aiman tue dia cakap nama budak-budak ...ha ha ha(siap dia pegi tanya orang yang keje pejabat pendaftaran macam mana proses tukar nama). Untuk Matjan engko kena didik budak bijak nie baik-baik.


ok, nanti aku publishkan SSW sahabat lain plak.
adios

14 comments:

Anonymous said...

nyu aku ingat hang kena mula ngan family hang dulu la

rozal said...

anonymous... bubuh le nama bagi le aku kenal skit sape punya cadangan nie...,

pasal family aku nanti aku taruk le... tengah cari gambo yg paling hensem skali la nie.

Anonymous said...

aku la nyu.saja nak menyamar skit pun tak boleh.

Unknown said...

TQ Nyu. Anak aku suka sgt tgk muka dia dlm blog. Katanya nanti dia blh tunjuk kt kwan2 dia.Tp yg lain plk complain sbb gambar solo depa takdak. Mcmtulah anak2.

Anonymous said...

Mat Jan, aku dok perasan cikgu krishan je...macam ada rupa je. hheheee..

Unknown said...

2 Matku, aku baru tau sebenarnya taklah susah sgt add math ni, yg Krishan tu suruh lukis kotak kt tajuk, buat mcm papantanda kt dlm buku dll. Semua tu mana ada dlm exam. Pasal tulah aku,Saiful dan Man bulat ponteng kelas dia.

Anonymous said...

mat jan aku rasa kalau cikgu krishan tahu hang dah jadi cikgu add math mesti terkejut beruk dia

Cik Jatt said...

yg cikgu krishen suruh lukis kotak sume tu.. bukan apa.. nak tarik phatian murid2.. esp yg mcm akak ni.. asyik tlelap jerrr.. ye la 2 thn blajar add maths.. sejarah lee sekali je passed... he he

Anonymous said...

Patut la tak terrer psl add math nie.. sebab dok pikir kotak dgn nota bini.. Cayalah matjan, masih maintain mcm dulu.. bila nak turun kl? boleh lepak kat MMZ.. kerek mesti bengang punye psl MMZ nie..

Unknown said...

Biasalah Dolah, aku nie member kat sekolah rendah yg dh berpuluh thn x jumpa aku pun blh cam aku. Kata depa muka aku x berubah. Cuma aku pernah berat sampai 83kg. masa tu makan apapun rasa mcm sedap je. Aku duduk jauh kat utara susah la sikit nk turun KL.

Anonymous said...

mat jan, tak susah ke add math? mungkin kot...dulu aku rasa kimia yang cikgu chai ajor tu dah susah dah...tapi bila dah ke ITM..senang le pulak. ehh..cikgu chai ke ajor kimia? rasanya ada sorang lagi!!!

Anonymous said...

mat jan, ko dok dekat SP...ada le juga geng aku kat butterworth ni. Umah aku tak sampai 45 minit dr umah ko...

Anonymous said...

Adz... aku x tau pun hg dok kt B'worth. Dulu aku dok kt Tmn Pauh Jaya, dekat Politeknik. Aku sewa kat situ,nak bli x mampu so aku beli kt SP murah la sikit

Anonymous said...

Matku..aku nk bg tau ko. aku fail add math dlm SPM, tp paper Math for Management yg susah skt dr Add math masa kat U dulu aku dpt A. Baru aku tau, rupanya aku ni teror math.... ha..ha..( masuk bakul angkat sendiri la)..