Thursday, February 12, 2009

salina and family





ini adalah gambar2 yang dihantar oleh cik jatt(salina)pada aku untuk dipostkan di blog nie.sorry gambar nye kecik skit kalau aku resize kan nanti takut blur le plak.
gambar 1 :salina & family.sorang dalam perut lagi katanya.nama husband tak bagi le plak.(raya tahun lepas)
gambar 2:anak pertama aisya alyssa-darjah 2(sesapa nak booking bagitau mak dia).
gambar 3:anak no 2 le kot nama aleeya adeena baru 5 tahun.
gambar 3:anak yg bongsu nama areen aneesa-14 bulan.
terima kasih utk cik jatt kita kerana sudi membenarkan koleksi gambarnya menjadi tatapan kita sume.sesapa yang teringin utk berbisan dgn cik jatt sila beri butir2 anak masing-masing kat admin.
p/s gebu2 anak hang no...









5 comments:

Cik Jatt said...

Anak akak 3 je... 2 gambar baby tu.. anak yg bongsu..

rozal said...

gebunya...meh sini aku nak pinjam anak hang...

rozal said...

akak , aku nak maklumat lengkap nama spouse and anak-anak siap tarikh lahir sekali... latest adress diwajibkan... emailkat aku krozal@yahoo.com

Anonymous said...

ya nampaknya cik rozal kita dah memulakan langkah awal.siap mintak detail serba-serbi.amacam cik jatt.tapi aku rasa anak rozal ni pompuan jer???utk sapa ni????

Cik Jatt said...

nak pinjam?? x leh laa.. itu la bantal peluk aku malam2.. he he...