Saturday, January 17, 2009

LAST SHOW

lelaki(darikiri):ariffshah,bazlan,norfazli,arwaharman,azrul,kole,rahmat,
azimin,nizam,suhaimi,fadzall,fauzi,roslan,azhari,khairi,wok,azman,
rizlan,aidy,mos johari,amerol,irzan dan yusri.
yang pompuan aku banyak yg tak ingat nama kena refresh balik.sesapa boleh tolong dipersilakan.terima kasih.

Gambar ni masa persembahan sempena perpisahan pelajar form 5.tak berapa ingat lagu apa yang kita nyanyi.tapi malam tu semua bagi kerjasama yang baik.yang tak penah nyanyi pun layan jugak.last question kenapa semua nampak sedih jer?

9 comments:

Anonymous said...

namanya pun malam perpisahan..sedih laa..saya dah hilang ingatan pasai peristiwa di sebalik gambo nii.. (sorry adz,aku tiru ayat ko!!)anyone tlg remind..cik jatt kita boleh kot??

kole said...

yang sedih2 kau tak ingat.aku rasa adz pun sama kot,dia mesti tak ingat gak.mintak tolong sesapa yg ingatannya masih ok lagi.

Anonymous said...

bab2 ilang ingatan tu memang aku yg expert.....cik jatt!!! tolong remind balik.

p/s: kat dlm gambar tu...YG MANA SATU AKU?

Cik Jatt said...

alahaii.. bab ni memori dh kene refresh balik le.. annti aku ingat2balik... tapi muka akak pun xde dlm gambo... ????? rasanya antara lagu tu..mesti ada lagu ni.. "bertemu dan berpisah adat manusia biasa....!!! .. lagu wajib

Cik Jatt said...

apsal bebudak lelaki pakai baju biasa.. pompuan pakai baju sekolah???? musykill...

kole said...

kan aku dah cakap ari tu bebudak lelaki kan melayu terakhir

Anonymous said...

tapi aku rasa kita nyanyi lagu omputih kot???

rozal said...

nie satu lagi.... pasal ape aku takde??? aku pun sekolah sampai ting 5 gak..

Cik Jatt said...

rozal... bukan ko sorg xde.. aku pun rasa mcm aku xde.. rasanyee aku pun grad dr bainun gak.. ahaks