Friday, March 5, 2010

Hanya Permata Mengenal Manikam

Teman pernah dengor Titanium Dioxide ngan Aluminium Dioxide yang merupakan 2 penggunaan biasa dalam kehidupan kita secara berpanjangan boleh menyebabkan kita boleh dapat sakit Alzheimer. Seriau plak teman dengor sebab 2 ingrediant tue kita biasa guna terutamanya melibatkan krim-krim medication. Yang teman seriau lagi rasenya aluminium dioxide tue ada dalam anti perspirant yang digunakan secara harian oleh kita...... krim jerawat kat bawah nie yang dulu-dulu semasa remaja kita pernah pakai pada labelnya ada titanium dioxide.

entah le betui ke idak .....

8 comments:

Anonymous said...

mat ku..shuk..bullah..fatty..yek..tolong komen...aku tak tau psl benda2 ni.yng pastinya 2 benda tu kalau dicampurkan tak boleh menghasilkan bunyi "pop".

Anonymous said...

lagi satu...aku musykil lak..apasal ko ada lg krim jerawat ni nyu???

rozal said...

anony.... kan aku kata penggunaan semasa remaja, skrg mana ada jerawat dah... kadang-kadang je jerawat timbui , itu pun dlm lubang hidung.

admin said...

nyu pakai byk sangat ubat ni dulu tu yg byk lupa tu..cer..tanya nama sebenor dia..bukan berapa ingat tu...

Anonymous said...

ye la...mana pulak ko dapat gambor krim ni kalau ko tak simpan lg...setau aku dah packing baru dah...itu pun bullah bgtau aku...

camca said...

ish.. tak sangka betoi.. kekawan boys kiter ni beauty concern ghope nyer..

rozal said...

mana ada beuty concern sangat pun.... dulu-dulu peralatan asas hanyalah bedak kuticura atau bedak cap org main ski tue, hair gel belcream, cream jerawat dan cap ayam.

sekarang nie apa yang ada dalam almari bini semua kita pakai tolak yang bagi lentik bulu mate je entah ape ke nama nye entah... betul tak anony?

aku ni (anony) said...

eh..eh..ko tanya aku ke nyu?? err..err...betul jgk tu nyu..ko tak cek ke dlm lemari org rmh ko tu...mana tau kot kot ada kain bengkung ke ape ke? boleh gak ko pakei sehari dua tu nyu...bukan apa..kita ni ikhtior...tak gitu?