Wednesday, July 8, 2009

SSW Rozalhasle

Oleh kerana dah lama tak update blog nie, jadi teman telah membuat satu sesi SSW ke rumah sahabat kita di Puchong sana. Teman rasa ramai yang biasa berjumpa sahabat kita nie dan ramai juga yang dah berpuluh tahun tak pernah berjumpa. Saudara Rozalhasle kita nie tinggal di Puchong dah dekat 10 tahun dah. Kerojenye di bukit damansara... keroje gomen yang jage peladang-peladang kate nye.

Yop nie ada 2 orang anak pompuan yang nama kedua-duanya ada Siti(minat sgt dengan datuk siti le dulu tu...). Orang pompuan sahabat kita nie orang kelantan tapi sedang diusahakan untuk diperakkan, sebab teman dengo dia tak cakap air tapi ayor.
Nama org pompuan : Aduni Adlin
Nama anak 1 : Siti Syafiqah
Nama anak 2 : Siti Shakirah

Jadi kalo sesiapa yang nak berhubungan dengan sahabat kita nie... contact le teman, nanti teman bagi nombo telepon dia. Ni hah gambo terbaru sebelum gambo dengan bro epi yang saudara kita bagi untuk sesapa yang dah lama tak berapa ingat... kalu beselisih katenya tego tego le.
ps - teman dapat info, rame sebeno nya pasangan sahabat-sahabat kita org belah kelantan. raye nanti boleh le buat gathering kat wakaf che yeh .....

10 comments:

kole said...

nyu ni ke gambo paling hensem yg ditunggu2?

masrashid said...

Sapa raya klate thn ni angkat ler kibod.......

rozal said...

teman-teman

ainun said...

..baru je balik dr sana,kursus kat Tumpat

rozal said...

singgah rumah mentua tak ainun??? kalu tak singgah menantu derhaka ooooo...

rozal said...

2 mas... aku 50 50 nak beli JM5 nie.... taknak persuade aku ke??

ainun said...

aku menantu baik..mak mertua ikut balik skali..mak aku tu tak duduk sana daa..

Anonymous said...

aku selalu jumpa mamat ni tiap hujung minggu kat jln bkt bintang...nyu...minggu ni amacam? Jadik???

masrashid said...

rozal... aku tak mo persuade2... benda ni costly... kalo ko rasa ko mmg bole disiplinkan diri....aku galakkan amik.... tp kalo ko kurang boleh disiplin, tak turun karang ko cari aku lak.... Tp so far kastemer ku lom ada yg tak turun lagi....baik laki atau pompuan. Juara2 yg turun byk sumer lelaki. Kalo nak try tgk bole kontrol ke tak...amik trial pack dulu jer pun bole....5, 7 atau 10 sachets

rozal said...

serius nie mas... trial pack tue aku boleh beli kat mana... atau nak deal dengan ko guna postal??? engko email kat aku krozal@yahoo.com details