Tuesday, April 13, 2010

Nostalgia Volume 1




















Assalamualaikum!

Buat sahabat sekalian. Ini teman nak kongsi sikit memori masa zaman sekolah dulu. Ada di antara rakan kita sudah meninggalkan kita buat selama-lamanya. Al-Fatihah buat Allahyarham Arman, Allahyarham Ikram & Allahyarhamah Masnita. Semoga mereka di tempatkan bersama-sama insan yang soleh solehah. Memori bersama mereka masih mekar di lubuk hati kita. Untuk sahabat sekalian terima kasih kerana sudi berkongsi memori selama lebih lima tahun yang amat berharga dalam hidup ini. Wassalam.

* Maaf ada beberapa wajah sahabat kita yang tak berapa jelas dalam gambar di atas.

19 comments:

azimah said...

terima kasih motivate ( siapa ni ye?)

admin said...

motivate ni saudara yusri marat la zim.pehh gambo hitam putih retro abihhh...

azimah said...

Oh..Yusri Marat..sure dah beso babynye ye..
gambar dulu-dulu, elokle hitam putih..

azimah said...

teringat jugak kat arwah Haroslinda..semoga Allah cucuri rahmat buat sahabat yg dah pergi...

admin said...

zim nanti kau balik kita buat gathering baca doa selamat & tahlil utk sahabat2 kita yg dah takde..

Anonymous said...

aku rasa aku tau album gambor sape ni...bila nengok gambor ni, mcm2 aku rasa...suka ada..duka ada..kelakor pun ada...tima kasih la tivate oii psl ko memaparkan nostalgia lama...ko simpan le album tu elok2...semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh sahabat2 yang dah mendahului kita...amin..

Anonymous said...

emmmph...majalah sekolah ni...baru aku ingat...patut le itam putih...pasal ape gambor aku kecik??

akak cis... said...

hari tu blk kg ada jumpa album gambo lama..konon nak masukkkan dlm blog.. tapi x berkesempatan laa..nantilahh..
la ni kat lab tgh sebuk nak audit..

admin said...

ok gak tu akak csi.nanti bagi email kat admin,boleh add jadi author.

rozal said...

engko kan ke tebuang anony... tue sebab gambo kecik..

rozal said...

gambo geng toing-toing paling smart sekali.

Anonymous said...

apa pasai gambaq aku pakai gambar lekat je, x leh jadi nie

yusri said...

Korang perasan x gambo ee ada 2. Orang lain ada satu je gambo. EE ko memang sejak zaman sekolah penuh dengan misteri jeng, jeng, jeng....Sebab tu gambo tuan anony kena selotape je sebab kuota dah tak cukup...

rozal said...

dah le gambo kecik lekat ngan selotape... lepeh tue letak kat pungkok sepul plak tue kah kah kah

Anonymous said...

bila masa aku pakai loghat utara lak ni?? nyu...ko ni...ko tanya lepas tu ko jgk yg jawap...

Anonymous said...

bila masa aku pakai loghat utara lak ni?? nyu...ko ni...ko tanya lepas tu ko jgk yg jawap...

Zalifah said...

really appreciate usaha ni... memang nostalgic sungguh.... tima kasih...

Anonymous said...

Nyu, kesian kat kawan kita Mr.xxxxx, hang pi cakap macam tu...tapi betui jugak kata hang tu, dah la kena tempek guna selotape lepas tu lagi durjana dok kat xxx..tuuuuuut..xxx sepul pulak tu..aku puas cari magazine sekolah,tetiba ja hilang mungkin kena makan dek anai2.

matjan said...

kalau tak silap aku, muka aku tu ada kat dalam gambar ketiga tu...mcmana blh hilang pulak