Thursday, August 6, 2009

Cuba Teka Kami Anak Siapa

Cuka teka kami anak siapa??

Orang tua kami warga blog nie...
Orang tua kami hitam-hitam skit,, tapi manis
Orang tua kami kerja kat bank di kolompo...
Orang tua kami seorang yang berprinsip...
Orang tua kami adalah pencipta aliran muzik alternative...
Orang tua kami berasal dari selatan perak...

Cuba teka kami anak siapa??

*** buka ape, teman saje nak create senyuman pada sahabat kita yang melihat anak-anaknya berada di dalam blog nie... tak salahkan!

9 comments:

Anonymous said...

rasa tak ramai ahli muzik batch kita ni Nyu...

kole said...

anak sapa la ni?

Anonymous said...

aku rase aku tau bebudak ni anak sape.......ahli muzik mmg takde dlm batch kita...ye tak ye gak...dulu pun follow kump gersang jerr...band2 poyo jer dulu...sape bapak bebudak ni yer????kalo ikut klu yg dia bagi...bapak itam itam ni , batch kita berapa kerat beno...aku boleh sebut sorang2..kita semua kulit putih2....tak gitu...

Anonymous said...

ayah budak-budak nie dulu dalam satu acara telentime kut tengah main drum lagu rock kangkang tetiba dia tukor tune jadi alternative... lepas tue la group2 rock alternative timbul, itu pun selepas setahun 2 deme semua buat kajian daripada karya ayah budak-budak nie.

Cik Jatt said...

anak Rizal kee niii...

Setpol YB Nizar said...

halo anoyy... hang tulis le name hang. mcm malu2 je. aku tau le black sedare hang. Nyu, nanti aku email kat hang gambar anak aku yg paling kecik. Bak sini email add.

Zalifah said...

Salam untuk sume kengkawan... X tau pulak aku batch kita ada "ahli musik".. sapa yek..?? Tapi kalau menurut klu yg lain tu aku rasa orgnye.. Rizal kot..

rozal said...

terror le engko cik jatt...

rizal engko hantor gambo anak engko yang o8o8o8 tue, satu family le.

atau pun kawan-kawan lain yang hendak memperkenalkan family kepada sahabat-sahabat boleh emailkan gambo kepada aku kat krozal@yahoo.com atau rozalhasle@lpp.gov.my

mat ku said...

Korang jangan lupa pada kawan kita yang tersepak meja masa amik trophy dorm tercantik mingguan dulu tu (hari jumaat - pakai samping) .... :) dia tu memang champion dalam main gitar ni..